13.6.2013

Esittelen teidät Uudelle Ystävälleni :)

Hyvää torstaita, ystävät!
Kohta on juhannus. Mutta en sano, että kesä alkaakin sitten olla siinä, kuten eräät ystäväni sanovat :) Mun kesä alkaa loppua vasta elokuun loppupuolella, ja jos ilmat hellivät, mun kesä saattaa jatkua vielä syyskuussakin! On onni omistaa oma, positiivissävytteinen kalenteri ;) Tänä juhannuksena taidan opettaa omille tytöille sen, miten kerätään seitsemän eri kukkaa yöksi tyynyn alle ja nähdään unia tulevasta aviomiehestä. Tuloksista tosin en ota vastuuta. Itse joskus nuoruusvuosina nukuin kukkalajien päällä juhannusyön ja näin unta silloisesta, reilusti ylipainoisesta kemianopettajastani, joka laittoi mut tekemään jotain ulkoavaruudellisia, kemiallisia kokeita ja uhkasi jälki-istunnolla. Pidä rehusi ;)
Koska olen niin ihana, mukava ja aina hyväntuulinen avovaimo, ostin itselleni parisuhteemme vuosipäivän kunniaksi kahvakuulan! Kohta olen myös järjettömän timmi ja hyvävartaloinen avovaimo ;) Vakavasti puhuen, oon haaveillut kahvakuulasta jo kauan, mutta testattuani sitä entisellä kuntosalillani kerran, sain niin tukalan niskajumin, että olen vähän kaukaa kiertänyt kuulat siitä lähtien. Ilmeisesti tekniikkani oli väärä ja saattoi painossakin olla toivomista sen hetkiselle lihaskunnolleni. Nyt kuitenkin olen saanut kuulla niin paljon myönteisiä kokemuksia kuulan kanssa viuhtomisesta, että päätin astua tuon kammorajani yli. Nyt kotitreeneissä paras ystäväni onkin Kettlebell 10kg. Kiva tutustua :) Toivottavasti hän ei mukiloi mua sairaalaan, koska toistaiseksi vasta haaveilen esimerkiksi niskan takana tehtävistä heilautuksista. Ehkä tutustumme aluksi ihan rauhassa... Nykyään kotitreenivälineet alkavat olla aika tervetulleita, koska tuntuu, että yhä harvemmin pääsee salille asti rehkimään sitä kolmea kertaa viikossa. Jos kotona on hyvä ja kattava treenivarustevalikoima, ei ole niin suuri kynnys jättää salille lähtöä väliin. Kotona treenaaminen vain ei ole niin motivoivaa kuin salilla tekeminen! Lapset pyörii ympärillä ja huomaan muutenkin luovuttavani liikesarjoissa aiemmin kuin salilla. Salilla kuitenkin ainoa asia mihin keskittyy, on treenaaminen. Kotona saa olla kommentoimassa jotain sinne ja tänne huhkimisen ohessa. Mutta tässä siis mun Uusi Ystäväni:
Ihan nätti ja kiva. Kunhan ei ala mulle isottelemaan.
Eipäs unohdeta päivän ruokavinkkiä. Tällä kertaa testasin katkarapupastaa:
Pastakastikkeessa katkarapuja, kirsikkatomaatteja ja persiljasilppua, chili-paprika-tuorejuustoa ja ruokakermaa. Ei maailman kevein vaihtoehto, mutta aivan yltiöhyvää!! Tein tuota kolmena päivänä putkeen, koska en meinannut saada tarpeekseni :) Aivan mielettömän hyvää. Kastiketta ei tarvitse erikseen suolata enää, koska rapujen suola riittää. Toimii tuorepastan kera kuin junan vessa. Jälleen suosittelen! 
Aamupalalla maitorahkaa, mustikoita, banaania ja ananasta. Lisäksi mustikkasmoothie, josta taisinkin jo aiemmin vinkata. Vihreätee toki kuuluu aamupalaan kuin lusikka muroihin. Ilman sitä ei aamu ala. 

Eilen vietettiin gubben kanssa leffailta ja katseltiin Vuonna ´85. Aivan syystä on saanu kehuja. Hyvä ja hauska suomalainen pätkä, kerrankin jotain muuta kuin sitä synkkää suomalaiskuvaa, jota kotimaamme leffatarjonta pursuaa. Noh, tänään vuorossa onkin aivan muunlaista satua: Hobitti - odottamaton matka. Odotan innolla, koska rakastan LOTR-trilogiaa. Tuo ei saa tuottaa pettymystä, ei saa!

Lopuksi jaan vielä vinkin, johon törmäsin lukiessani jotain kuntoilulehteä: hevoskuminauhat lyhyiden hiusten sitomiseen! Kävin ostamassa Hööksistä pussillisen (500kpl / 1.25€) ja olen myyty. Pikkuletit ja muut saa tosi kätevästi kiinni. Näitä siis:





Mutta nyt ei muuta kuin moikka tällä erää. Taidan vähän testailla Uutta Ystävääni vielä illan iloksi :)
Hyvää tulevaa viikonloppua!

Ps. Tsekatkaas myös mun blogivinkkilista sivun oikeasta laidasta! Lisäsin sen sinne, koska ikinä ei voi mainostaa liikaa hyviä blogeja, joista muutamasta olen erityisen iloinen. Ne kun ovat kavereideni blogeja :) Terkkuja heille <3 Hauskoja ja koukuttavia surffailuja kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää! :)